SEMANAS DURAS DE REUNIONES

Destacables las reuniones con la Secretaria general del PSOE, Mercedes Caballero, el Director General de deportes Josep Miquel Moya, i la última con el Secretario Autonómico de Turismo Francesc Colomer. También nos hemos reunido con miembros de la oposición, Elisa Díaz y Luis Martínez diputados de Medio Ambiente y Deportes, que se han interesado por este tema. Al parecer, todos entienden por razonables nuestras peticiones menos GVA Agroambient,  esperemos que presionen a la Conselleria de Medi Ambient para aceptar las alegaciones que ya dió por buenas.

Aprovechamos para recordamos que sigue en marcha la recogida de avales en el GVA Participa. Llevamos más de 3.333, con un buen empujón esto lo tenemos hecho!

¡PARTICIPA!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Setmanes dures de reunions. Destacables les reunions amb la Secretària general del PSOE, Mercedes Caballero, el Director General d’Esports Josep Miquel Moya, i l’última amb el Secretari Autonòmic de Turisme Francesc Colomer. També ens hem reunit amb membres de l’oposició, Elisa Díaz i Luis Martínez diputats de Medi Ambient i esports, que s’han interessat per aquest tema. Pel que sembla, tots entenen per raonables les nostres peticions menys GVA Agroambient, esperem que pressionen a la Conselleria de Medi Ambient per a acceptar les al·legacions que ja van donar per bones.

Aprofitem per a recordem que continua en marxa la recollida d’avals en el GVA Participa. Portem més de 3.333, amb una bona espenta això ho tenim fet!

¡PARTICIPA!

Top